روند صعودی سئو در سال ۲۰۱۸

روند صعودی سئو در سال ۲۰۱۸

با استفاده از سئو سایت، امکان مشاهده یک صفحه وب و یا یک وب سایت به وجود خواهد آمد . در صورتیکه در نتایج جستجو امکان جستجو وجود نداشته باشد ، موتورهای جستجو نتایج طبیعی را نشان می دهند .می توان چنین بیان نمود که سئو برخی تکنیک هایی است که با به روز رسانی های گوگل مورد تغییر و بررسی مجدد واقع می گردد . با استفاده از جستجو در زمینه سئو می توان از تغییرات در الگوریتم گوگل مطلع گردید و پس از آن در زمینه بازاریابی به موفقیت زیادی دست یافت . برخی از مجموعه ها در زمینه سئو سایت ۲۰۱۸ برخی بررسی ها را انجام داده اند و پس از بررسی به این نکته دست یافتند که سئو در سال ۲۰۱۸ بر روی کلمات کلیدی و اهمیت این موضوع تاکید خواهد کرد . اکنون گوگل تغییرات بسیار زیادی را در الگوریتم خود ایجاد نموده است

و  تمام صاحبان سایت ها و وبمستران با استفاده از بروز رسانی هایی که متناسب با الگوریتم های سال ۲۰۱۸ به وجود آمده امکان مشاهده سایت خود را در نتایج موتور جستجو گوگل فراهم آورند . جستجوگرها در استراتژی خود فقط از کلمات کلیدی بهره نمی برند و به موارد بسیار دیگری نیز نظاره می نمایند ، در صورتیکه متناسب با تغییرات الگوریتم گوگل ، تغییرات در سایت ها اعمال نگردد امکان بازگشت سایت در نتایج انتهایی گوگل وجود خواهد داشت .

در طی چند سال گذشته سایت هایی که سرعت لود آنها با سرعت بررسی موتور جستجو تطابق نداشت ، به شدت دچار افت رتبه می شدند . در سال ۲۰۱۷ تغییری که در الگوریتم گوگل مشاهده گردید ، جستجو از طریق تلفن همراه بود به گونه ای که جستجو از طریق این دستگاه بیشتر از سایر دستگاه های همراه بوده است و در ادامه عملیات جدیدی که گوگل در حال انجام آن می باشد بر روی کاربران Desktop تاثیر فراوانی خواهد گذاشت .

گوگل به تازگی نسبت به استخدام طراح گرافیک اقدام نموده است که سال ۲۰۱۸ بهترین ها را ارائه خواهد داد .

بیشترین روندی که جستجوگر ها در سال ۲۰۱۸ از آن صحبت به میان می آورند عبارتند از :

۱) صفحات سریع موبایل ( AMP) :

گوگل صفحات تلفن همراه را بررسی می نماید و در واقع گوگل از روالی استفاده می نماید که جهت بارگذاری صفحات در تلفن همراه مسیر ساده و آسان و با سرعت بار گذاری مطلوبی وجود داشته باشد . یکی از عوامل رتبه بندی AMP میباشد که گوگل از آن جهت رتبه بندی استفاده می نماید که پس از آن منجر به دیده شدن بیشتر و بهتر صفحات وب در موتور جستجو می گردد . در واقع این سیستم به فایل های HTML مربوط می باشد که در این حالت شما می توانید بیش از ۴ بار بارگذاری نمایید .

طبق بررسی های انجام شده یک کاربر پس از انتخاب یک صفحه خاص می تواند آن صفحه را ترک نماید در حالی که لود آن می تواند ۳۰ ثانیه طول بکشد . هر چه صفحات سریع تر بارگذاری شوند می توانند کابران بیشتری را در صفحات خود نگه دارند . بنابراین صفحات تلفن همراه راهی برای افزایش مشتریان یک مجموعه می باشد که از طریق صفحات با سرعت لود بالا مورد توجه قرار می گیرد بنابراین می بایست به مبحث AMP توجه ویژه ای نمود . گوگل نیز به نسخه وب سایت موجود در تلفن همراه نیز توجه ویژه ای نموده است به گونه ای که قدم مهم در این روزها توجه به نسخه تلفن همراه می باشد .

۲) محتوی با کیفیت .

موارد مطرح شده مهم ترین موارد سال ۲۰۱۸ می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...