رقابت گوگل با اپل

رقابت گوگل با اپل

شاید برایتان جالب باشد که بدانید گوگل هم موبایل تولید می کند؟ بله درست است این شرکت نرم افزاری که در دنیای مجازی تقریبا بی رقیب است حال به فکر رقابت با اپل افتاده است.

مارک گوشی پیکسل تولید شده توسط شرکت گوگل است و این شرکت قصد دارد علاوه بر نرم افزار برند سخت افزاری خود را نیز جایگزین سامسونگ کند ، کاری که مشابه آن را قبلا شرکت اپل انجام داده است.

رقابت گوگل با اپل
رقابت گوگل با اپل

شرکت گوگل اقدام به خرید موتورولا نمود تا بتواند سخت افزار خود را جهت این محصول تامین کند اما حالا که به نتیجه مطلوب خود دست پیدا نکرد به فکر خرید شرکت تایوانی اچ تی سی افتاد ، حال آنکه htc  را همه ما به نمام شرکتی خوش ذوق و سلیقه در طراحی موبایل می شناسیم و انتظار موفقیت گوگل با خرید اخیر خود بیشتر شده است.

البته گوشی های پیکسل از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند اگر چه ممکن است کاربران زیادی آن را تجربه نکرده باشند اما اگر از کسانی که این محصول را تجربه کرده اند بپرسید ، رضایت را در پاسخ خواهید شنید .

این که گوگل چرا وارد این عرصه رقابت شانه به شانه با اپل شده است را نمی دانیم اما امیدواریم همواره  رقابت شرکت هایی مانند گوگل و اپل کیفیت بالاتری را برای کاربران به همراه بیاورد ، برای اینکه ببینید کدام شرکت موفق تر خواهد بود زمان بهترین پاسخ را به شما خواهد داد .

منشر شده  توسط سئویاب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...