رازهای پنهان سئو

رازهای پنهان سئو

در هر فعالیتی برخی از مباحث وجود دارد که در نگاه اول و در بررسی اولیه دیده نمی شود و این در حالی است در نظر گرفتن آن موارد سبب پیشرفت چشم گیری در فعالیت مورد نظر می گردد در مبحث بهینه سازی سایت ( سئو ) نیز جزئیات مختلفی وجود دارد که در نگاه اول بررسی نمی شود و از این رو به آن رازهای پنهان سئو گفته می شود.

در ذیل به برخی از رازهای پنهان سئو (سئو سایت) اشاره می نماییم :

۱)طراحی و Responsive نمودن قالب سایت ها برای موبایل ، تبلت و … یکی از بزرگترین مواردی است که می بایست در سئو سال ۲۰۱۶ به آن بسیار توجه نمود به گونه ای که به جرات می توان بیان نمود که یکی از رازهای پنهان سئو در سال ۲۰۱۶ رعایت نمودن طراحی responsive در سایت ها می باشد .
۲) محتوی و مهندسی محتوی به نحو مطلوب دومین موردی است که در
رازهای پنهان سئو در سال ۲۰۱۶ مطرح شد ، ایجاد نمودن محتوی مطلوب به قدری مهم تلقی می گردد که در صورت رعایت ننمودن آن نه تنها نمی توان شاهد افزایش رتبه بود بلکه افت رتبه را نیز همراه دارد بنابراین رعایت نمودن مواردی نظیر ایجاد محتوی کاربر پسند نه موتور جستجو پسند از جمله مهم ترین موردی است که هزاران جزئیات را در خود نهفته است .

۳) در انتخاب مخاطب می بایست به صورت کاملا” دقیق اقدام نمایید در صورتیکه هدف مخاطب خود را با کلمات کلیدی که انتخاب می نمایید علاوه بر پیشرفت روز افزون در سئو سایت خود شاهد فروش بیشتر در محصولات و خدمات خود خواهید بود .

۴) مشخص نمودن موقعیت جغرافیایی سایت به دلیل معرفی سایت و کاربران نقش بسزایی در سئو سایت دارد بنابراین در مشخص نمودن موقعیت جغرافیایی سایت می بایست از ابزارهای مختلفی استفاده نمود تا بتوان موقعیت سایت و کاربران آن را به موترو جستجو گزارش نمود.

۵) موردی که بیش از پیش در رازهای پنهان سئو در سال ۲۰۱۶ مطرح گردید معرفی سایت ها در سطح اینترنت می باشد هر سایت می بایست در تمام فضای مجازی مطرح شده باشد و در هر قسمت از اینترنت به صورت کامل مطرح گردیده باشد .

۶) دقت در استفاده از کلمات کلیدی امر مهمی تلقی می گردد به گونه ای که استفاده از کلمات نامربوط می تواند به شدت افت رتبه زیادی را برای سایت همراه داشته باشد بنابراین در انتخاب کلمات کلیدی می بایست بسیار توجه نمود .

لازم به ذکر است که از سه ماه گذشته مبحث PageRank گوگل به حالت تعلیق درآمده و می توان به جرات بیان نمود که دارا بودن رتبه مطلوب در گوگل و الکسا به تنهایی معیار و ملاک بهینه سازی سایت نمی باشد و تنها ۱۰ درصد سایت مورد نظر را در زمینه بهینه سازی مطلوب می نماید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...