درخواست حذف آدرس در سایت

درخواست حذف آدرس در سایت

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که صفحه ای را در وب سایت ایجاد کرده باشد که بعدا بخواهید صقحه مربوطه را حذف کنید یا اینکه آن صفحه برای شما نه تنها ورودی موثر ندارد بلکه مزاحمت نیز دارد و پس از حذف آن با خطاهای ۴۰۴ بسیاری مواجه خواهید شد.

در اینجا می خواهیم به بررسی راهکاری که گوگل برای حذف اینگونه صفحات ارائه نموده است بپردازیم ، روشی است که توسط ابزار وب مستر تولز شما را قادر به حذف صفحات  می کند و به عبرتی دیگر صفحه از حالت ایندکس ،خارج خواهد شد . برای انجام این کار کافی است به وب مستر تولز یا همان گوگل کنسول بروید و از منوی google index زیر منوی Remove URLs را انتخاب کنید .

سپس با توجه به نیاز خود ، نوع حذف لینک خود را پس از وارد کردن آدرس سایتتتان انتخاب نمایید تا لینک حذف گردد  فقط دقت داشته باشید که حذف این لینک می تواند به منزله حذف دائمی تلقی گردد و امکان بازگشت ندارد.

اکنون تغییری که گوگل در روال خود انجام داده است این است که سرعت بررسی و حذف لینک ها را در قسمت Remove URLs افزایش داده است و جالب این است که بدانید گوگل سرعت حذف لینک ها را به طوری افزایش داده است که روزانه بررسی می شود و حذف ها صورت می گیرد.

این ابزار ابزای جدید نیست و حدود سال ۲۰۰۸ میلادی به وبمستر گوگل اضافه گردیده است اما سرعت حذف آن در این مدت زمانی از ۵ روز به کمتر از یک بیست و چهار ساعت اتفاق خواهد افتاد.

اما جالب است که بدانید حذف صفحات از گوگل برای یک بازه زمانی خاص است یعنی لینکی را که شما امروز حذف می کنید اگر اقدام دیگری مانند  no index کردن انجام ندهید، دوباره بررسی و index  می شود پس بهتر است اگر می خواهید سئو وب سایت خوبی داشته باشید به این مورد نیز دقت نمایید.

حال که از مزایای درخواست حذف آدرس در سایت  از طریق وبمستر گوگل آشنا شدید ، بهتر است بنحو احسن از این ابزار جهت ارتقای سئو سایت کار آمد استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...