تغییر الگوریتم گوگل

تغییر الگوریتم گوگل :

در مبحث بهینه سازی سایت در طی چندین اخبار پی در پی مطرح گردیده که گوگل الگوریتم جدید را اجرایی خواهد کرد و تغییر در الگوریتم گوگل به وقوع می پیوندد .و اما در آخرین اخبار  بدین صورت مطرح گردیده که به روز رسانی الگوریتم جدید گوگل از ۲۵ ژوئن آغاز خواهد گردید و اما سوال بسیار مهمی که در سئو سایت در این قسمت مطرح می گردد اینکه :

آیا تغییراتی را در ترافیک جستجوی سایت و یا نتایجی که جستجو می گردد مشاهده خواهد گردید ؟

و اما جواب این سوال بدین صورت مطرح می گردد که در مبحث سئو ممکن است یک بروز رسانی کاملا” واضح در الگوریتم گوگل مشاهده گردد . گوگل یک تغییر بزرگ در الگوریتم خود را آغاز کرده که این الگوریتم یکباره اجرا می گردد . به گفته یکی از مدیران گوگل :  ” ما تمام وقت در حال تغییر در الگوریتم گوگل هستیم” .

در حالیکه هنوز شک و تردیدی برای تغییر در الگوریتم گوگل وجود دارد ، به روز رسانی الگوریتم گوگل همچنان ادامه دارد . گوگل هنوز رسما” تغییر در الگوریتم خود را مطرح نکرده ، اما چیزی که از تغییرات نتایج جستجو دیده می شود ، موضوع دیگری را مطرح می نماید .

البته با ابزارهای دیگری نظیر SEMRush , SERPMetrics,Accuranker,Algoroo و … حاکی از وجود یک تغییر در الگوریتم گوگل دارد که می بایست در سئو لحاظ گردد .

هر کدام از ابزار ها به خوبی هر چه تمام تر تغییرات الگوریتم گوگل را نمایش می دهند . به عنوان مثال در ابزار Algoroo می توان تمام تغییرات الگوریتم گوگل را مشاهده نمود به گونه ای که هر واحد تغییرات در الگوریتم گوگل با واحد  Roo نمایش داده می شود که هر چه میزان نوسانات تغییرات بیشتر باشد و نتیجه آن در مشاهده کلمات کلیدی خاص تاثیرات مطلوب داشته باشد ، نوسانات مثبت ، و در صورتیکه نتیجه مشاهده کلمات کلیدی در موتور جستجو تاثیر مطلوب نداشته باشد نوسانات منفی تلقی می گردد . تمام نوسانات در بازه های مختلف Roo نمایش داده می شود ۱Roo و یا ۲٫۵ Roo ، که هر کدام از آنها میزان تغییرات در الگوریتم گوگل که برای سئو بسیار مطلوب می باشد مطرح می نماید .

بنابراین جهت موفقیت در امر سئو می بایست تمام موارد لحاظ گردد از تغییرات الگوریتم گوگل گرفته تا تغییرات در ساختار و هماهنگ سازی سایت با الگوریتم گوگل .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...