بک لینک رایگان

بک لینک رایگان

سوال در این قسمت بدین صورت مطرح می گردد که اساسا” بک لینک چیست ؟

بک لینک در واقع لینک هایی است که از سایت های دیگر به سایت شما ارجاع داده می شود ، در این حالت موارد بسیار مهمی در این قسمت مورد بحث و بررسی قرار می گیرد .

برای چه چیز از بک لینک ها استفاده می شود ؟

پاسخ این سوال به مراتب از هر حیث بسیار مهم تلقی می گردد ، در این قسمت ذکر یک مثال می تواند بسیار کمک رسان باشد ، زمانی که یک شخص اقدام به اخذ یک وام خاص از یک بانک را می نماید ، جزء مراحل اصلی و اساسی در اخذ وام دارا بودن یک ضامن معتبر و مهم می باشد به گونه ای که این شخص ضمانت بازپرداخت اقساط را تضمین نماید ، دقیقا” مطابق با همین موضوع خاص که مطرح گردید ، در سئو سایت نیز دقیقا” همین موضوع صادق می باشد ، گوگل نیز به جهت اخذ اطمینان بیشتر از حضور یک سایت در موتور جستجوی خود خواهان اخذ تاییدیه از سایت هایی با موقعیت مطلوب می باشد .

مخصوصا” این قضیه برای سایت هایی که به تازگی راه اندازی شده اند بیشتر مد نظر قرار گرفته می شود .

سایت های ارجاع دهنده که در واقع بتوان از آنها بک لینک اخذ نمود چه سایت هایی می باشند ؟

این حیطه از سایت ها شامل موارد بسیاری می باشند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می نماییم :

۱ ) شبکه های اجتماعی : داشتن شبکه های اجتماعی مانند : گوگل + ، فیس بوک، توییتر ، استامبل آپن ، بلاگر و … و برخی وبلاگ های انگلیسی و یا فارسی مثل بلاگفا ، میهن بلاگ و … سبب افزایش ارجاع دهنده ها و در نهایت اخذ بک لینک مفید و بک لینک به صورت رایگان می گردد .

فروش بک لینک به چه صورتی می باشد ؟

و اما در کنار موارد مهمی که مطرح گردید برخی سایت ها اقدام به فروش بک لینک می نمایند به گونه ای پس از پرداخت هزینه ای لینک سایت شما را در سایت خود قرار می دهند و به این صورت شما بک لینکی را نه به صورت رایگان بلکه به صورت پرداخت هزینه ای دریافت می نمایید .

و اما موضوع مهمی که در این قسمت مطرح می گردد اینکه از هر سایتی نمی توان لینک دریافت نمود برخی سایت ها وجود دارند که گرفتن لینک از آنها نه تنها باعث پیشرفت رتبه و سئو سایت نمی شود بلکه به ضرر سایت نیز محسوب می گردد نکاتی مهمی از جمله حیطه فعالیت سایت ، میزان رتبه اسپم سایت لینک دهنده و … برای این مبحث بسیار حائض اهمیت می باشد .

آیا بک لینک رایگان وجود دارد ؟

بله بک لینک رایگان هم در سایت های ایرانی و هم در سایت های خارجی وجود دارد و اما موضوع مهم تمام نکات و مواردی است که می بایست در صورت اخذ بک لینک در سایت لینک دهنده به آن توجه نمود .

و اما در تمام سایت ها می بایست از بک لینک استفاده نمود ؟

خیر تنها در سایت هایی که میزان رقابت در آنها بسیار زیاد می باشد می توان از بک لینک استفاده نمود و در غیر این صورت سایت ها به صورت WhiteSEO دارای رتبه و سئو مطلوب می گردند و نیازی به اخذ بک لینک از هیچ مرجعی نمی باشد .

سئو یاب مفتخر به انجام بیش از ۱۰۰ پروژه سئو از سال ۸۸ تا به امروز می باشد ، که می توان با جرات چنین مطرح نمود که در بیش از ۹۸% پروژه های بهینه سازی سایت از مبحث بک لینک استفاده نگردیده است .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...