بک لینک دائمی

بک لینک دائمی

بک لینک در واقع همان لینک های ارجاع داده شده به سایت می باشد که از این لینک ها علاوه بر افزایش میزان رتبه سایت می توان جهت افزایش بازدید سایت بهره گرفته می شود که در مبحث سئو و یا سئو سایت نیز بسیار مهم تلقی می گردد ، به گونه ای که علاوه بر منابع مختلف دیگر از طریق منبع مورد نظر نیز بازدید کننده ارجاع داده شود .

و سوال مهمی که در این قسمت مطرح می گردد اینکه منابع بک لینک ها کجا می باشد و به عبارتی بهتر از کجا می توان بک لینک ها را اخذ نمود ؟

  1. برخی بک لینک ها که به صورت واقعی و طبیعی وجود دارند و موتورهای جستجو مخصوصا” گوگل نیز ارزش و اهمیت بسیار زیادی برای آن قائل می باشد ، شبکه های اجتماعی می باشد ، شبکه های اجتماعی و دارا بودن لایک و پسندیده شدن بیشتر توسط موتور جستجو بسیار ارزش بالایی دارد و یکی از بزرگترین و مهمترین راه هایی که می توان بک لینک رایگان و نیز بسیار با ارزش دریافت نمود شبکه های اجتماعی می باشد . بنابراین جهت محقق نمودن این امر می بایست حضور فعال و مستمری در این حوزه داشت .
  2. بک لینک هایی که خریده می شوند ، در واقع این لینک ها به واسطه حضور و ثبت لینک در سایت هایی که امکان تبلیغات در آنها وجود دارد به وجود می آید . بدین ترتیب می توان از طریق مورد مطرح شده نیز میزان بازدید سایت و ارجاع لینک خروجی افزایش یابد .

نکته قابل تاملی که در این قسمت مطرح می گردد اینکه هنوز گوگل به الگوریتم دقیقی مبنی بر شناخت بک لینک های طبیعی و از غیر آن دست نیافته است .

و اما نوع دیگری از بک لینک ها وجود دارد که می توان به صورت رایگان اقدام به ثبت لینک برخی سایت ها نمود .

و نکته قابل تاملی که در این قسمت مطرح می گردد اینکه جهت ثبت سایت ها می بایست به موارد مختلفی از جمله میزان صحت و سلامت لینک های اخذ شده و نیز میزان اسپم آن ، میزان اعتبار سایتی که می توان از آن لینک مناسب اخذ نمود و به خیلی از موارد مهم توجه نمود و عدم توجه به موارد مطرح شده نه تنها سبب افزایش رتبه نمی گردد بلکه سبب کاهش رتبه نیز می شود ، بنابراین می بایست به موارد مختلف و مهمی در این حیطه توجه نمود .

برخی لینک ها وجود دارند که ثبت در آن ها می تواند برای همیشه وجود داشته باشند که از جمله آنها می توان به آگهی های ریپورتاژ نام برد که ثبت آنها یک بار برای همیشه در تمام جایگاه ها وجود دارد که این موارد در واقع بک لینک دائمی می باشند و به طور مناسبی جهت خدمات سئو استفاده می گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...