بهترین روش بهبود رتبه سایت در گوگل

بهبود رتبه سایت در گوگل : رتبه گوگل در واقع به امتیازی گفته می شود که گوگل برای وب سایت مورد نظر در نظر می گیرد . در واقع تمام عملیاتی که برای بهینه سازی سایت انجام شود در این قسمت به وضوح قابل مشاهده است ، در واقع هر چه بر روی سئو به صورت مستمر و در ابتدای آن ساختاری و ریشه ای زمان گذاشته شود سبب افزایش رتبه گوگل می گردد .

رتبه گوگل یکی از مشخصه هایی است که بر روی سئو سایت می تواند تاثیر گذار باشد و در این حیطه کمک شایانی نماید ، روش های مختلفی در این حیطه وجود دارد که سبب می گردد رتبه گوگل و یا به عبارتی دیگر GoogleRank افزایش یابد که در نظر گرفتن موارد فوق می تواند سبب افزایش رتبه گوگل گردد .در کنار موارد مطرح شده ابزار هایی نیز وجود دارد که سبب بررسی میزان رتبه گوگل می گردد .

در کنار رتبه گوگل رتبه بندی های دیگری نیز از سوی مراجع دیگری بررسی می شود که از جمله این مراجع می توان به ALexa اشاره نمود . وب سایت الکسا با دارا بودن قابلیت بررسی میلیون ها وب سایت توانایی خود را در بررسی میزان رتبه در سایت ها مطرح نموده است ، دارا بودن رتبه مطلوب در این سایت نیز تاثیر به سزایی در بهبود وضعیت سئو سایت خواهد داشت .

می توان به وضوح مطرح نمود که رتبه گوگل مانند چندین سایت گذشته از محبوبیت و علاقمندی گوگل جهت سنجش سایت برتر کاسته است ولی اکنون به عنوان راهی جهت بررسی مراحل سئو سایت مورد استفاده قرار می گیرد .

در ادامه به بررسی مواردی پرداخته می شود که سبب افزایش رتبه گوگل یک وب سایت می گردد :

چه مواردی سبب افزایش رتبه گوگل می گردد ؟؟؟؟؟؟

این سوالی است که همواره در طی چندین سال ذهن تمام صاحبان سایت ها و وبمستران را به خود مشغول کرده است ، که نحوه عملیات بر روی سایت ها به چه صورتی می تواند باشد تا سبب افزایش رتبه یک وب سایت گردد .

می توان بدین گونه مطرح نمود که برخی موارد در طی چندین سال و همزمان با تغییر در الگوریتم های گوگل ثابت و پایدار می ماند ، از جمله این موارد می توان به محتوی یک سایت و لینک های یک سایت اشاره نمود ، در صورت مطلوب بودن و مفید بودن محتوی به گونه ای که تمام توجه بازدید کننده را به خود جلب نماید .

مواردی که می تواند باعث بهبود رتبه سایت در گوگل شوند

مواردی که می تواند باعث بهبود رتبه سایت در گوگل شوند به شرح ذیل می باشد:

به روز رسانی مداوم محتوا

یکی از راهکارهای بهبود سئو سایت به‌روزرسانی دائم محتوای وب سایت می باشد . بدین صورت که شما محتوای ایجاد شده برای وب سایتتان را نباید به حال خود رها کنید و در دوره‌های زمانی مشخص به وبسایت خود سر زده و مطالبی را که از قبل نوشته اید به روز رسانی کنید نوشتن مداوم مطالب و همچنین به روز رسانی آن می‌تواند سبب افزایش سرعت سایت شما شود .

البته که در تولید محتوا باید به ارگانیک بودن محتوا نیز توجه کنید و کپی برداری کردن از وب سایت های دیگر نه تنها باعث افزایش رتبه سایت شما نمی‌شود بلکه باعث افت رتبه وب سایت شما خواهد شد .

سئو خارجی سایت

یکی از مواردی که در سئو خارجی سایت دارای اهمیت فراوانی می باشد لینک های داخل مطلب است شاید برایتان جالب باشد بدانید که گوگل اگر لینک های تان را درون محتوا ببینند و یا به صورت یک مجموعه ای از لینک ها ببیند دو نوع برخورد را جداگانه با سایت شما خواهد کرد، در صورتی که لینک ها را به صورت دسته بندی شده و در گوشه ای از سایت مثلا در فوتر وب سایت قرار دهیم ، گوگل به عنوان لینک های خریداری شده و یا لینک های فروخته شده با آنها برخوردار برخورد خواهد کرد ولی در صورتی که شما در داخل محتوا از لینک ها و کلمات کلیدی خود استفاده کنید باعث بهبود رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد و گوگل به عنوان یک لینک موثر و مفید نگاه خواهد کرد پس رعایت این نکات پیش پا افتاده در سئو می تواند نتایج بزرگ و چشمگیری را برای شما به ارمغان آورده است .

کار بر روی شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از مواردی که برای بهبود رتبه سایت شما در گوگل همواره دارای اهمیت بوده است شبکه های اجتماعی می باشد، شما می توانید با به اشتراک گذاشتن مطالب خود در شبکه های اجتماعی و گرفتن لینک مناسب از آنها باعث ارتقای سایت خود شوید البته این به این معنی نیست که تمامی شبکه های اجتماعی برای شما مفید هستند و تمامی لینک ها در سایت شما تاثیر مثبتی می‌گذارد بلکه شبکه هایی که دارای سابقه تولید محتوا و همچنین تعداد تعداد دوستان قابل توجهی می باشند از اهمیت بیشتری برای تولید بک لینک برای وب سایت شما برخوردار می باشند .

ایجاد نقشه سایت برای گوگل

ایجاد نقشه سایت برای گوگل

یکی دیگر از عواملی که در بهبود رتبه سایت در گوگل تاثیر می گذارد استفاده از نقشه سایت باشد وقتی شما از نقشه سایت برای گوگل استفاده می کنید در واقع باعث می‌شوید گوگل بتواند به راحتی لینک هایی را که در سایت شما اضافه شده پیدا کند و صفحات جدید را به راحتی ایندکس نماید این مهم می‌تواند در سایت شما و بهبود سئو شما در گوگل به طور مستقیم تاثیر گذار باشد اگر چه کاری ساده به نظر می‌رسد ولی مداومت در آن و به روز بودن آن باعث ارتقای وب سایت شما خواهد شد .

افزایش سرعت سایت

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند باعث شود شما در گوگل به رتبه بهتری دست پیدا کنید افزایش دادن سرعت سایت شما می باشد شما در نظر بگیرید در رقابت با وب سایت های دیگر هستیم، اگر سایت شما حتی چند ثانیه زودتر از سایت های دیگر لود شود این می تواند به عنوان یک فاکتور و عامل اساسی برای ارتقای رتبه شما در گوگل به حساب آید پس به شما پیشنهاد می دهیم در اسرع وقت این کار را انجام دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...