بررسی وضعیت رقبا در سئو سایت

بررسی وضعیت رقبا در سئو سایت

بررسی وضعیت رقبا در سئو سایت ، یکی از ابتدایی ترین کارهایی که هر سئو کاری باید با آن آشنا باشد بررسی و تحلیل رقبای وب سایت خود است ، حالتی را در نظر بگیرید که رقبای شما در یک کلمه کلیدی خاص در صفحه اول گوگل باشند برای اینکه آنها را پشت سر بگذاریم چه کاری باید انجام داد؟ این موضوعی است که امروز و در این مقاله قصد پرداختن به آن را داریم ، برای اینکه بدانید از کجا باید شروع کنید و چه کارهایی را باید انجام دهید  طبق سر فصل های زیر عمل کنید.

گام اول

حوزه کاری خود را مشخص کنید

ابتدا شما باید ببینید که حوزه کاریتان چه کلماتی برای شما سودمند خواهد بود و به عبارتی دیگر رقبای شما در روی چه کلماتی سرمایه گذاری کرده اند تا بتوانند در کارهایشان نتایج بهتری را کسب کنند و شما پس پیدا کردن کلمات حوزه کاری خود به سایت های برتر آن توجه خواهید نمود و این سایت ها هدف کسب رتبه شما خواهند بود.

گام دوم

سئو داخلی سایت های رقبا

پس از مشخص شدن رقبا باید برای بررسی وضعیت رقبا در سئو سایت ، تمامی سئو داخلی وب سایت هایشان را مورد بررسی قرار بدهید و مواردی مانند تگ ها و متا های یک سایت از جمله موارد مهم می باشد همچنین بررسی اینکه چه تکنولوژی را برای پیاده سازی وب سایت خود برگذیده اند و از چه طریق به انتقال مفهوم داده های سایت به کاربران می پردازند .

حتی اگر سایت دارای قسمت ثبت نام بود بهتر است ثبت نام کنید تا روال ثبت نام و یا فرایند خرید را در وب سایت ببینید اینها د سئو تاثیر می گذارد به علت اینکه مدت زمان ماندگاری یک کاربر در وب سایت شما را افزایش می دهد.

گام سوم

سئو خارجی سایت های رقبا

بررسی سئو خارجی یک وب سایت از نکات مهم و تاثیر گذار در سئو یک سایت خواهد بود زیرا این امکان را به شما می دهد که قدرت دامنه و سایت خود را افزایش دهید و به نحوی خود را به نتایج حتی بهتر از رقبای خود برسانید.

یکی از مهمترین مواردی که در مورد سایت رقبا مورد ارزیابی قرار می گیرد بک لینک های سایت می باشد که می توانید با ابزار سئو موز بررسی نمایید و از کیفیت و سایت های دریافت لینک آگاهی یابید.

بررسی وضعیت رقبا در سئو سایت

گام آخر

بررسی محتوا و بروزرسانی

از موارد دیگری که در تحلیل سایت رقبا مورد ارزیابی قرار می گیرد نحوه و مدت زمان بروزرسانی های صفحات مختلف و یا به نحوی دیگر آپدیت بودن یک سایت است که نشان می دهد رقبای شما تا چه اندازه برای وب سایت زمان صرف می کند ،به طور متوسط در هفته چند مقاله در وب سایت قرار داده می شود و موارد دیگری از این قبل .

نظارت بر کیفیت محتوا تولید شده و تعداد کارکتر های هر مقاله می تواند شما را به یک رقیب پر قدرت و دور از دسترس از نظر سایر رقبا در زمینه  سئو سایت تبدیل نماید.

بررسی وضعیت رقبا در خدمات سئو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...