بازدید صفحه در سئو

بازدید صفحه در سئو

جستجوی سطح کلمات چگونه سبب پیشرفته شدن یک صفحه خاص می گردد ؟

اکثر مواقع پیچیدگی هایی به علت انتخاب کلمات کلیدی وجود دارد ، کلماتی که انتخاب آنها سبب پیشرفت سئو سایت و یا کاهش سئو می گردد . اندرو دنیس از روند خود مبنی بر انتخاب انتخاب کلمه کلیدی مناسب در بهینه سازی سایت و نیز محتوی مطلوب در برابر سایر رقبای خود صحبت می نماید .

وی در ادامه چنین مطرح می نماید که صفحات ارزشمندی که پس از آن افزایش بازدید در آن صفحه را شاهد خواهیم بود سبب موفقیت یک وب سایت خواهد شد . در واقع صفحاتی با محتوی خاص ایجاد شده که هدف خاصی در جذب بازدید کننده جدید دارند به گونه ای که پس از ایجاد محتوی در یک صفحه خاص با کلمات کلیدی مشخص و تحلیل شده سبب افزایش بازدیدکننده یک صفحه شده که پس از آن در ادامه این هدف سبب افزایش بازدید کننده یک سایت می گردد .

وی در ادامه چنین می گوید که :  تولید این چنین صفحات به صورت تصادفی رخ نمی دهد و ایجاد چنین صفحاتی نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و تکنیک های مناسب می باشد . در ابتدا با یک ایده فکری مناسب که در مورد لینک هایی که در مطلب وجود خواهد داشت و نیز در مورد فرصت هایی که می توان از طریق آنها به جستجو پرداخت در مرحله اولیه می بایست تمام این موراد را در نظر گرفت .

مواردی که در سئو صفحه خاص می بایست در نظر گرفته شود می بایست شامل موارد ذیل باشد :

 

۱) تجزیه و تحلیل میزان جستجو که برای هدف مورد نظر به وجود خواهد آمد ، در واقع هدف مورد نظر چه میزان جستجویی خواهد داشت .

۲) شناسایی SERP با نتایج بد و یا حتی ضعیف

۳) بررسی صفحاتی که رتبه بندی شده اند

۴) بررسی محتوی و استراتژی هایی که رقبا از آنها استفاده کرده اند .

در این قسمت با در نظر گرفتن یک سایت ، میزان کلید واژه های موجود در آن صفحه و نیز استراتژی های به کار رفته در آن را بررسی می نماییم تا با استفاده از آن استراتژی جستجوی مناسب برای سایت مورد نظر ایجاد نماییم تا بتوان شاهد پیشرفت روز افزون سئو سایت مورد نظر بود .

شناسایی فرصت هایی که از آنها می توان جهت یهبود سئو صفحه استفاده نمود :

در مرحله اول می بایست فرصت هایی که به صورت بالقوه در صفحه وجود دارد را شناسایی نمود .

به عنوان مثال یک سایتی که در زمینه پوشاک و یا هر چیز دیگری فعالیت می نماید دارای کلمات کلیدی بسیار زیاد که با هدف خاصی تولید شده اند وجود دارد کلماتی همچون پوشاک زنانه، پوشاک مردانه و … که هر کدام از این کلمات یک میزان بازدید کننده و نیز به میزان قابل توجهی رتبه خاصی را به خود اختصاص داده اند بنابراین به راحتی می توان با ایجاد محتوی مناسب با کلمات کلیدی مورد نظر به ایجاد صفحاتی پر مغز و با رتبه بالا دست یافت و پس از آن می توان به سئو ای موفق در وب سایت مورد نظر رسید .

بنابراین می توان با در نظر گرفتن یک رقیب خاص در حیطه شغلی خاص و دستیابی به کلمات رقیب مورد نظر می توان در هدف بهبود سئو سایت پیشرفت شایانی نمود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...