انواع استراتژی بهینه سازی وب سایت

انواع استراتژی بهینه سازی وب سایت :

به طور کلی انواع استراتژی بهینه سازی وب سایت به دو روش امکان پذیر می باشد که :

۱) بهینه سازی وب سایت درون صفحه ای On PageSeo و ۲) بهینه سازی وب سایت برون صفحه ای که در اصطلاح به آن  offPageSeo گفته می شود .

۱) بهینه سازی وب سایت درون صفحه ای :

در این نوع استراتژی همان طور که از نام آن پیداست به ساختار و قابلیت های دروی صفحه پرداخته می شود و اینکه محتوی چه قابلیت و ویژگی هایی جهت مشاهده شدن در صفحه اول موتور جستجو می تواند داشته باشد . قابلیت هایی نظیر دارا یودن تگ های H1 , ….  ،دارا بودن محتوی با بیشترین چگالی مطلوب ، Title Tag ، Tage های موجود در وب سایت و به طور کلی تمام ویژگی ها و ساختارهایی که می بایست یک محتوی مطلوب داشته باشد .

۲) بهینه سازی وب سایت برون صفحه ای :

روش دیگر در انواع استراتژی بهینه سازی وب سایت می باشد که با استفاده از این روش به مبحث و معقوله BackLink ها پرداخته می شود به گونه ای که در صورتیکه وب سایت شما در هر نقطه از اینترنت می بایست حضور داشته باشد و دیده شود بدین ترتیب در صورتیکه سایت شما در هر سایتی در فضای مجازی وجود داشته باشد این وب سایت می تواند BackLink متعارف و معقولی داشته باشد .

لازم به ذکر است که امروزه با پیشرفته شدن و گسترش روز افزون الگوریتم های موتورهای جستجو نظیر گوگل ، امکان خرید بک لینک وجود ندارد و از جمله علت های آن هوشمند شدن الگوریتم های گوگل می باشد که در این صورت امکان خرید بک لینک توسط هر سایتی منجر به افت شدید رتبه وب سایت خواهد شد .

و یک نکته مهم که در اینجا مطرح می گردد اینکه در صورتیکه جهت  بهینه سازی سایت از بک لینک های خریداری شده جهت ارتقاء رتبه استفاده گردد علاوه بر قرار گیری وب سایت در BlackList Google یک امکان دیگر نیز توسط گوگل مطرح گردیده که امکان ارائه گزارش خرید بک لینک توسط دیگر رقبا برای گوگل جهت اثبات تخلف صورت گرفته وجود دارد.

مشاهده مطالب مشابه :

بهینه سازی وب سایت       بهینه سازی وب سایت      بهینه سازی وب سایت      بهینه سازی وب سایت      بهینه سازی وب سایت    بهینه سازی وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...