انتشار محتوای با کیفیت

انتشار محتوای با کیفیت

انتشار محتوای با کیفیت هیچکس تا به حال جمله “من به محتوای با کیفیت برای ارتقاء رتبه سایتم نیاز ندارم” را به زبان نیاورده است . اگر بگوییم محتوا همچون پادشاهی بر سایت شما حکمرانی می کند سخنی به گزاف نگفته ایم و در همین راستا نیز می دانیم که حتی در سال ۲۰۱۸ ، محتوای خوب عامل اصلی ترقّی یک سایت یا وبلاگ می باشد . همانطور که “رند فیشکین” در Whiteboard Friday نیز بدان اشاره کرده است ، هنوز هم قدرتمند و با ارزش ترین راه بهینه سازی یک سایت نشر محتوایی در خصوص کلمات کلیدی آن سایت می باشد . این در حالیست که محتوای مذکور مستلزم ارائه اطلاعاتی ارزشمند می باشد ، چرا که در غیر این صورت با انتشار مطالبی بی ارزش و بی ربط به حوزه فغالیت خود ، از سوی به روز رسانی های جدید الگوریتم پاندا و فِرِد شناسایی و با آن ها برخورد خواهند شد . جالب است بدانید که این الگوریتم ها تحت تاثیر نام های بزرگی همچون eBay یا Apple نیز قرار نگرفته و در صورت مواجه با محتوایی صوری و ضعیف -حتی در کمپانی های مطرح -با آن برخورد می کنند . تولید محتوایی قوی سبب می شود تا زمان ماندگاری مخاطب در یک صفحه بیشتر شود ، مطالبی که چنانچه جذاب و آموزنده نباشند باعث گریز کاربران و کاهش بازدهی سایت می گردد . این نگاره ها که به منظور ارتقای رتبه یک سایت نگاشته می شوند ، بیشتر مستلزم رعایت فاکتورهای امروزی سئو هستند تا قلمی قدرتمند و نگاره ای طولانی ، از سویی دیگر این صفحات ملزم به پوشش موضوع فعالیتی مرتبط با خود در تمامی نتیجه های جستجوی گوگل می باشند که به آن ها می پردازیم :

هدف از جستجو

آگاهی از هدف کاربران اینترنت و جستجوی آن ها سبب می شود تا صفحه ای باب طبع آن ها بسازید ، بگونه ای که در مواردی دیده است که ساماندهی مجدد یک صفحه و همسو کردن آن با اهداف مخاطبین باعث افزایش ۶۰۰ درصدی ترافیک سایت مذکور شده است . در این راستا گوگل نیز بیکار نبوده و برای تقویت سرویس دهی خود سامانه ای هرچند کوچک اما موثر که سبب می شود تا “اهداف چندگانه” مورد بررسی قرار گیرند به موتور جستجوگر خود اضافه کرده است . برای یافتن آنچه که مخاطبین شما به دنبال آن هستند، شما نیازمند غوطه ور شدن در آنالیزهای گوگل و شناسایی مطالبات کاربران هستید . گزارش های “جستجوی سایت” و “جریان کاربران” توانایی نمایش آنچه که مشتریان شما در پی آن هستند را خواهد داشت . از سویی دیگر پیگیری گزارشات آنالیز جستجو در کنسول گوگل نیز به شما درباره آنچه که دیگران کلیک کرده تا به شما برسند اطلاعاتی خواهد داد که می توان روی تقویت آن ها کار کرد .

جستجوی کلید واژه

بر خلاف استفاده از کلمات کلیدی در گذشته که تنها چند گام جلو تر را نمایش داده و قابل رتبه بندی هم نبودند ، جستجوی کلید واژه در اینترنت امروزی همچون نقشه راه عمل کرده و متقاضیان را به محتویاتی متنوع و سودمند می رساند . شما می توانید از طریق تحقیقات رقابتی و داده کاوی لفافه کلماتی با جستجوی متوسط را کنار زده و با یک کلیک بیشترین خواسته مخاطبین خود را شناسایی کنید . در حالی که این صنعت در خصوص آثار منفی کلمات کلیدی زمزمه می کند ، شما به شناسایی کلمات کلیدی اصلی و انتقال آن ها به موضوعاتی مناسب تحقیقات خود نیازمندید . به عنوان مثال ، تحقیقی از سوی گوگل نشان داد که جستجوی برندها و فروشگاه های مختلف از طریق تلفن همراه در ۲ سال گذشته بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته است ، تحقیقی که نشان می دهد فعالان حوزه سئو موظف به تطبیق دادن استراتژی ها و کلمات کلیدی خود با شرایط جدید و مشتریان تلفن همراهی هستند .

جستجوی صوتی

طبق گزارشات گوگل ، ۷۲ درصد از افرادی که دارای وسیله ای هوشمند مجهز به میکروفون هستند ، معمولاً از فرامین صوتی برای انجام جستجوهای روزانه خود در گوگل استفاده می کنند . این بدان معناست که با تولد و رشد دستیاران هوشمندی همچون “سیری” ، “کورتونا” و “الکسا” روش تازه ای برای جستجوی اینترنتی در حال ظهور است . سئو حرفه ای سایت با نحوه تکلم انسان ها همانند تجربه اولین روز یوگاست . شما اطراف خود را نگاه کرده و حرکت دیگران را زیر نظر می گیرید ، سعی می کنید در حالی که فنجان نیلوفری خود را روی سر گذاشته اید نفسی عمیق بکشید ، در حالی که همزمان منتظر رهایی از این وضعیت هستید . “دان اندرسون” چند پیشنهاد جالب برای جستجوی کلامی در نظر گرفته است ،که شامل نحوه پرسش سوال و ابراز اهداف در نواحی گوناگون می شود و “برایان دین” نیز اخیراً نقطه نظر خود پیرامون ۱۰۰۰۰ نتیجه جستجوهای خانگی را به اشتراک گذاشته است .

نکاتی غنی (خلاصه نویسی)

منظور از نکات غنی ترکیبی از تصاویر یا نتایجی از ارزیابی هاییست که در سایت شما وجود داشته و و به منظور بهبود سئو وب سایت در گوگل مورد استفاده قرار می گیرد . نکات غنی سازی شده مطلوب یا خلاصه می تواند میزان کلیک صفحات شما را افزایش دهد ، چرا که مخاطب پیش پرده ای از آن را می بیند و در صورت جلب نظر وارد سایت می شود . از سویی دیگر ممکن است بازدهی آن را بکاهد ، چرا که ممکن است فرد مراجعه کننده با مشاهده تعداد ستاره های مطلب ، توضیحات نچندان گیرا یا تصویر نچندان دلپذیر آن از ورود به سایت سر باز زند . اگر سایت شما مسیر اصلی فروش یا کسب و کارتان است ، صفحاتی محتوایی شما که داخلی نیز هستند به مراجعین بهای بازدید از سایتتان و به فراخور آن محصولات و خدماتتان را نیز نشان می دهد و به آن ها عرضه می دارد که بازدید از این فروشگاه مجازی ارزش صرف زمان را دارد . با کمک ساخت یک محتوای با کیفیت برای وب سایتتان شما قادر خواهید بود تا با خلق محیطی گرم و دوستانه ، کاربران را به ماندن در خانه و خرید از خود از راه دور وادار کنید . جان مولر از گوگل در خصوص اینکه چه عواملی نکات غنی سازی شده را در رده بندی بالا می آورد افشا نکرد ، لذا ما نیز تنها قادر خواهیم بود تا با کمک راهنمایی های خود گوگل به خواسته مان برسیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...