الگوریتم جدید گوگل

الگوریتم جدید گوگل

پس از هر بازه زمانی گوگل الگوریتم جدیدی را در حیطه موتور جستجوی خود به بازار عرضه می نماید و وبمستران می بایست به گونه ای کاملا” حرفه ای و هوشیار در طی پیاده سازی الگوریتم های جدید حضور داشته باشند که به محض به روز رسانی الگوریتم ها سایت های تحت نظارت خود را متناسب با آنها کاملا” به روز نمایند بنابراین مبحث بسیار مهمی که بهینه سازی سایت ها مطرح می گردد به روز بودن عملیات بهینه سازی متناسب با انواع الگوریتم های گوگل می باشد به گونه ای که بهینه سازی سایت ها در طی ۲ سال گذشته با امروز بسیار بسیار متفاوت و هوشمندانه تر شده است و تنها عملیاتی که بر روی سئو سایت در طی ۲ سال گذشته انجام می شده برای سئو سایت های امروزی کافی نمی باشد .

همانطور که مستحضر هستید گوگل به ترتیب الگوریتم های بسیار زیادی را طراحی و پیاده سازی کرده است و هدف این موتور جستجو تنها ارائه بهترین و برترین نتایج حاصل از جستجو می باشد به گونه ای که هر کاربر با جستجوی هر مبحث مورد نظر خود به راحتی بتواند به نتایج مفید و متناسبی دست یابد .

آخرین الگوریتمی که گوگل به تازگی در تاریخ ۲۳ September 2016 (جمعه دوم مهر ۱۳۹۵) موتور جستجوی خود را متناسب با آن به روز رسانی نمود .

و اما چه مواردی در طی این الگوریتم مد نظر قرار گرفت و وبمستران ملزم به رعایت چه مواردی می باشند ؟

  • در الگوریتم پنگوئن مورد بسیار مهمی که مورد بحث و بررسی قرار گرفت سقوط سایت هایی که نسبت به اخذ لینک از سایت های متخلف و نامناسبی که از لحاظ گوناگون موارد بهینه سازی سایت در آن رعایت نشده اقدام نموده اند بنابراین لینک هایی که وارد یک سایت می شود بسیار مهم و حائض اهمیت می باشد .بنابراین موضوع مهمی که در این الگوریتم در سئو سایت تاثیر گذار خواهد بود کیفیت لینک های ورودی به سایت می باشد .

  • در این الگوریتم تغییرات موجود در یک صفحه بیش از پیش در یک سایت تاثیر گذار خواهد بود .بنابراین در نظر گرفتن تمام صفحات یک سایت در رتبه بندی آن و نیز سئو سایت تاثیر گذار می باشد .

طبق صحبت های اخیری که گوگل در مورد آن مطرح نموده : اینکه ورژن جدید از الگوریتم پنگوئن کار را دشوار تر نموده ولی هدف این شرکت بزرگ به هیچ وجه ایجاد پیچیدگی های بیشتر در این حوزه نبوده بلکه هدف او تنها ارائه خدمات دقیق و صحیحی به کاربر می باشد . با این حال طبق تغییرات به وجود آمده خیلی از کارفرمایانی که طی چندین ماه گذشته با سئو یاب تماس گرفتند شاهد تاثیر گذاری این تغییرات در سایت های خود بوده اند که سبب افت رتبه روز افزون گردیده است .

و اما در این الگوریتم یکی از مواردی که به دقت ملموس میگردد در لحظه کار کردن این الگوریتم می باشد که طی آن هر عملی که در یک لحظه انجام شود در طی یک لحظه تاثیرات خود را در نتایج جستجو خواهد گذاشت بدین گونه که اعمال تغییرات در سایت ها بیشتر از پیش در نتایج اعمال می گردد بنابراین مانند گذشته تغییرات در طی مدت زمان چندین روز و یا ماه سبب تغییرات در نتایج جستجو نمی گردد بلکه در کوتاهترین لحظه سبب تغییر در گزارشات گوگل خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...