آپدیت الگوریتم کبوتر

آپدیت الگوریتم کبوتر

نتایج جستجو های محلی در گوگل دستخوش تغییراتی شده است که باعث این مورد را می توان الگوریتم کبوتر گوگل دانست.این یکی از بزرگترین بروزرسانی های گوگل است که در واقع کسب و کارهای محلی را هدف گرفته استريا،کاربران گوگل این تغییر را دیده اند و نتیجه این الگوریتم تغییر بهتر در نتایج گوگل برای یک کسب و کار خاص مانند “سئو سایت” است.

گوگل صدها سیگنال برای جستجو را آنالیز می کند تا بتواند یک جستجو منطقی و ایده آل برای ما فراماهم آورد.از سال ۲۰۱۴ که اولین نسخه جستجوی محلی ارائه شده تا به امروز ، این جستجو  دارای برخی معایب بوده است که سعی بر رفع آنها شده است.

یکی از تغییرات عمده ای که بعد از ارائه الگوریتم کبوتر گوگل اتفاق افتاده است ، نحوه نمایش بسته های محلی گوگل بوده است که در ابتدا ۱۰ بسته بوده است امروزه به سه بسته کاهش یافته استو همانطور که گوگل اشاره کرده است هدف از ارائه این الگوریتم مشابه نمودن جستجو با روال جستجوی سنتی می باشد.

اگر کسب و کار خوبی ندارید و هنوز در بازاریابی کارهای خود موفق نشده اید بهتر است به سئو حرفه ای سایت و یا خدمات سئو با الگوریتم کبوتر و فاکتور های آن در کارهای خود دقت بیشتری کنید.

منتشر شده  توسط سئویاب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...