افزایش سرعت ایندکس مطالب

افزایش سرعت ایندکس مطالب

برای اینکه افزایش سرعت ایندکس مطالب خود را در موتور جستجو گر گوگل بهبود دهید و یا برای اینکه مطلبی را که مدت زمانی است که نوشته اید و در سایتتان قرار دارد اما هنوز ایندکس نشده است باید از ابزار Fetch as Google در وبمستر تولز خود استفاده نمایید ، اما چگونگی کارکرد صحیح با این ابزار و همینطور نحوه کاربرد آن را به طور مفصل در اینجا خواهید آموخت.

در ابتدا باید وبمستر تولز خود را باز نمایید و در آن به تب Crawl رفته و بر روی زیر منو Fetch as Google کلیک نمایید . پس از کلیک با صفحه ای به شکل زیر روبرو خواهید شد.

افزایش سرعت ایندکس مطالب

 

که در اینجا با گزینه های متفاوتی روبرو خواهید بود:

Fetch در اینجا برای شما با گزینه Fetch and render تفاوت چندانی ندارد و گزینه دوم تنها امکان نمایش صفحه سایتتان را به نحوی که جستجوگر گوگل مشاهده می کند نمایش می دهد و حالت Desktop و mobile نیز نحوه ایندکس شدن صفحات را برای شما نمایش می دهد که در حالت دسکتاپ برای خزنده های نمایش در نسخه دسکتاپ و برای موبایل نیز برای خزنده های نسخه موبایل ایندکس صورت می پذیرد.

آیا استفاده بیش از حد از Fetch as Google مضر است یا محاسن دارد؟

خیر این ابزار مانند سایر ابزار گوگل محدودیتی و زیانی  ندارد و حسنی نیز جز معرفی نمودن افزایش سرعت ایندکس مطالب در موتور جستجوگر گوگل و افزایش  سئو سایت  نخواهد داشت.

شما با استفاده از ابزار فوق قادر خواهید بود در مطالبی که به هر علتی توسط گوگل ایندکس نشده بوده است نتایج فوق العاده ای کسب نمایید و بر محبوبیت وب سایتتان در موتور جستجوگر گوگل بیافزایید و در خدمات سئو پیشرفت کنید ، البته در صورت کارکرد بیشتر با وبمستر تولز یا همان گوگل کنسول می توانید به نتایج بهتر دیگری توسط ابزار های دیگر آن دست یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...