استراتژی موبایل خود را انتخاب کنید

استراتژی موبایل خود را انتخاب کنید

روش ها و راه های مختلفی برای ساختن نسخه موبایل یک وب سایت وجود دارد که تمامی این روش ها مورد تایید گوگل نیستند و بسیاری نیز مورد تایید هستند برای اینکه روشهای مناسب را انتخای کنید شما را با این راه کارها آشنا می کنیم.

  • طراحی سایت Responsive 
  • url های جداگانه
  • خدمتکار  داینامیک

پس از اینکه طراحی سایت شما تمام شد و یا یک وب سایت را جهت سئو وب سایت پذیرفتید که قبلا طراحی شده است با استفاده از ابزار گوگل کنسول بررسی نمایید که وب سایتتان Mobile-friendly  هست یا خیر البته این مورد را می توانید در آدرس زیر نیز چک نمایید.

https://search.google.com/test/mobile-friendly

پس از ورود به سایت فوق آدرس سایتتان را وارد نموده و Mobile-friendly بودن سایتتان را بررسی می کند یا ایراد هایی که از سایتتان گرفته شده است را رفع می نمایید.اگر هم سایتتان دارای مطالب وبلاگی زیادی می باشد می توانید با (Accelerated Mobile Pages)یا AMP که صفحات سریع موبایل می باشد سرعت صفخات را بالا برده و لذت خاص HTML که باعث می شود شما وب سایتی کاربر پسند و سئو حرفه ای سایت خوب داشته باشید را تجربه کنید .

به صورت کلی گوگل ابزار های مختلفی را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید وبسایتتان را در نسخه موبایل کاربر پسند و مفید کند فقط بایستی از این ابزار شناخت کسب کرد و بکار بست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...