استراتژی محتوا در سئو

استراتژی محتوا در سئو

استراتژی محتوا در سئو شاید تا بحال برایتان اتفاق افتاده است که مطالب زیادی می نویسد ودر شبکه های اجتماعی مختلفی نیز مطلب خود را به اشتراک می گذارید اما خبری از ترافیک در وب سایت شما نیست و یا به عبارتی دیگر سئو سایت شما تکانی نمی خورد ، مشکل کار از کجاست و چطور می توان این مشکل را حل نمود ؟

مشکل در اینجا نداشتن استراتژی است و مشخص نبودن هدفی خاص از تولید محتوا ست ، شما مطلبی را راجع به موضوعی خاص می نویسید اما نه به طور هدف گذاری شده و یا تشخیص دادن نیاز کاربرانی که به وب سایت شما مراجعه می کنند بلکه این مطلب بطور تصادفی ایجاد میشود و لزوما روی سئو وب سایت شما نیز تاثیر مطلوبی نخواهد گذاشت.

بله در واقع سئو می تواند یک سایت را از صفر به صد برساند و  ورودی های آن را فوق العاده افزایش بدهد. در اینجا به بررسی روش های مختلف پیاده سازی استراتژی های سئو حرفه ای سایت می پردازیم.

مشخص کردن موضوع

یکی از روش های پیاده سازی استراتژی سئو مشخص نمودن موضوع می باشد ، موضوع نه به این معنی که شما کلمه کلیدی خود را به عنوان هدف خود قرار دهید بلکه نوع خدمات خود را همزمان با تعریف کلمه کلیدی هدف شرح دهید به طور مثال در مود سئویاب و اهداف آن صحبت کنید و خدماتی که می تواند به شما ارائه دهد نه صرفا سئو!

مخاطبین خود را انتخاب کنید

این که شما چه مطلبی را برای چه دسته افرادی می نویسید مهم است باید دقت نمود که این افراد چه کسانی هستند و چه خواسته هایی دارند و شما نیز چه افرادی را به عنوان بازار هدف خود در استراتژی محتوا در سئو مد نظر دارید برای انتخاب افراد راکار های مختلفی وجود دارد اما پیشنهاد ما به شما خواندن نظرات کاربران و بررسی نظر سنجی ها در سایت خود و یا حتی زمینه کاری خود است که می تواند اطلاعات خوبی را به شما تزریق کند.

کلمات کلیدی هدف

یکی از مهمترین راه های تحقق استراتژی شما همسان بودن موضوع ، مخاطبین و کلمات کلیدی هدف می باشد که با این شرایط شما خوراک مخاطبین خود را تشخیص داده اید و در مقطع زکانی مناسب کلمات کلیدی خوبی را به آنها پیشنهاد کرده اید.

به عنوان مثال در یک فروشگاه کفش اینترنتی زمانی که مطلبی را در مورد کفش های مورد علاقه خانم ها می نویسید پیشنهاد دادن کلمه کلیدی کفش نایک زنانه می تواند برای افراد بسیار جذاب باشد و بر عکس این مطلب برای آقایان نیز صادق است و فقط کافی است که جایی از کلمات کلیدی استفاده کنیم که تاثیر گذاری سئو را حس کنیم و از این طریق می توان به یک راه کار مناسب در سئو رسید . اگر به صرف نوشتن مقاله قرار بر این بود که هر  سایتی ورودی جذب کند الان تمامی سایت هایی که می شناسیم و یا در اینترنت وجود دارد پر مخاطب بودند .

علاوه بر مطالبی که در فوق ذکر گردد عوامل موثر دیگری نیز بر سئو وب سایت تاثیر می گذارند که در مباحث بعدی به آنها اشاره خواهد شد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...