ارزیابی موفقیت در لینک

ارزیابی موفقیت در لینک

پس از اینکه منابع لینک را شناسایی نمودیم نبت به آن میرسد که بررسی کنیم کدام یک از منابع برای سئو حرفه ای سایت ما ارزشمند تر هستند و انتقال ترافیک مناسبی را به ما داشته اند که این پروسه را توسط ابزار هایی مانند گوگل آنالیز برسی می کنیم و نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشت مدت زمان این بررسی است که زمان سه ماه مدت معقولی برای این بررسی است.

حال اگر منابع بیشتری و  ورودی های بیشتری از یک وب سایت به ما ارجاع شده است بهتر است زمان بیشتری را برای لینک سازی در آن سایت صرف کنیم ، علاوه بر این با بررسی سایت هایی مانند Planner Keyword از ارزش کلامتی که در ایجاد پیوند استفاده می کنید آگاه شود و در بلند مدت از مزایای آن که افزایش ترافیک سایت تان است استفاده نمایید.

جمع بندی کلی را می توانیم به این صورت ارزیابی کنیم که ، لینک بیلدینگ بدون هدف نهایی کاری بسیار سخت است ، این کار باید با آینده نگری و تفکر همراه باشد تا بتواند ترافیک خوبی را به وبسایتمان هدایت کند و در این کار بایستی جهت افزایش سئو سایت از منابع وسیعی کمک گرفته شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...