ارزش بک لینک های معتبر

ارزش بک لینک های معتبر

لینک های معتبر و مرتبط را بدست آورید

ارزش بک لینک های معتبر ، اگر به دنبال سئوی سایت خود در سال ۲۰۱۸ هستید ، لینک ها یکی از مهمترین اجزای دستیابی به این هدف می باشند . افرادی را که می گویند شما بدون توسل یه لینک های پشتیبانی می توانید به موفقیت دست یابید را نادیده بگیرید . زمانی که سایت های فراوانی این کار را انجام داده و توانسته اند ، عدم استفاده از این استراژی های ساخت لینک های قدرتمند فرصت سوزی محض به نظر می رسد :

  • بازخورد امور مشتریان : این ها بواسطه مشتریان به اشتراک گذاشته شده و می تواند اطلاعاتی مفید پیرامون چگونگی نتایج بدست آمده در اختیار سایرین قرار دهد .
  • گردهمایی کارشناسان : گاهی اوقات شرایط به طرز مطلوبی پیش نمی رود ، لذا باید بر روی اطلاعات مفیدی که جای دیگری یافت نمی شود تمرکز کرد.
  • اینفوگرافی : در این نوع داده ها اطلاعاتی فراوانی در اندکی جا به مخاطبین عرضه شده که از طرفداران فراوانی بهره مند است و استفاده از آن نیز به طور روز افزونی در حال گسترش است . این پدیده سرگرم کننده و آموزنده است و معمولاً در سایر شبکات اجتماعی و وبلاگ ها به اشتراک گذاشته می شوند .
  • سایر محتواهای تاثیر گذار : از جمله پادکست ها و مصاحبه های ویدئویی
  • نظرسنجی های صنعتی : برخی از ناشران سالانه نظرسنجی های معتبری برگزار می کنند که نتایج منتشر شده آن می تواند پایه و اساس تحقیقات بعدی شود . به عنوان مثال گزارشات موسسه بازاریابی محتوا در خصوص B2C و B2B در خصوص زمینه فعالیتی خود پس از نشر بطور پیوسته توسط ناشران و نویسندگان دیگر لینک داده شده که در پی ارائه نقطه نظرات خود هستند .
  • محتوا یا ابزار رایگان : این مبحث شامل محتواهای طولانی مانند کتب الکترونیکی و ابزارهایی سودمند مانند quizzes و شخصی سازی گزارشات می شود که سبب شده است تا کاربرانی که پیش از این اطلاعاتی در این زمینه نداشته اند آگاه شوند . با اینکه ممکن است بک لینک ها اعتبار خود را طی دهه های آینده از دست بدهند ، اما هم اینک یکی از ارکان اصلی رتبه دهی سایت ها می باشند .

 

خلاصه

فاکتورهای رتبه دهی با قرار گیری در جریانی هماهنگ میان بستری واحد در پی کمک به متخصصین سئو برای خلق “تعالی” می باشد . این به معنای سئو سایت جامع و پیچیده تر برای جستجویی بهتردر سال ۲۰۱۸ و فرای آن است . همانطور که شاخص اول تلفن همراه ، عامل رتبه بندی سرعت صفحه و دیگر تغییرات این حیطه در سال جاری ادامه دارند ، سایر اقداماتی هم که سبب می شدند تا کیفیت سئوی سایت در کوتاه مدت بهبود یابد نیز به بهتر شدن جایگاه شما در نتایج جستجوی کاربران کمک خواهد کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...