آیا گوگل می خواهد مالک htc شود؟

آیا گوگل می خواهد مالک htc شود؟

بورس تایوان اعلام کرده که معاملات سهام htc موقتا مسدود شده است تا شرکت حقوقی جدیدی تعریف شود و معاملات دوباره به کار خود ادامه دهند . شایان ذکر است که htc در ماه اگوست با کاهش بیش از نصفی از فروش خود نسبت به زمان مشابه در سال گذشته مواجه شده است و گوشی تازه ای را که گوگل پیکس و از نسل دوم می باشد بزودی توسط htc رونمایی خواهد شد.

این اولین باری نیست که گوگل اقدام به خرید یک شرکت می کند پیش از این گوگل نسبت به خرید شرکت موتورلا اقدام نموده بود.بهرحال سیاست گوگل و اقدامات توسعه طلبانه آن  نامشخص می باشد.

لازم به ذکر است که شرکت htc   تولیدات زیادی دارد که از جمله  گوشی های هوشمند  را در سبد محصولات خود دارد و بازار فروش مناسب آن در کشور ما بر کسی پوشیده نیست ، البته این فروش کمتر از شرکتهای معتبری مانند سامسونگ و سونی می باشد ، پشت پرده این تصمیم پر ابهام htc  می تواند همه ما را شکه نماید . شاید روزی به این نتیجه برسیم که تصمیم  بر خرید شرکت htc  توسط گوگل چه منافعی را برای گوگل در آینده ای نه چندان دور ایجاد خواهد کرد.

منشر شده  توسط سئویاب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...