چرخ و فلک پاسخ گوگل

چرخ و فلک پاسخ گوگل

گوگل در حال تست یک چرخ و فلک پاسخ است ، به  عبارتی دیگر گوگل در حال تست ویژگی جدیدی است که وقتی جستجوی بالقوه ای در آن انجام می شود ، چرخ و فلکی از پاسخ ها را در قسمت هایی از نتایج جستجو به طور مستقیم  نمایش می دهد .

البته که این امر مفید است و مشابه سوالاتی می باشد که در فروم ها پرسیده میشود و چند نفرب ه آن پاسخ می دهند . شما این نکته را نیز در نظر بگیرد که سرویس فوق فعلا در سایت های انگلیسی زبان مراحل تست خود را می گذارند و تا برای زبان فارسی قابل اجرا شود نیاز به بررسی های بیشتری دارد اما نکته جالب در مورد این امکان جدید گوگل این است که گوگل بهترین پاسخ را برای کاربران خود هایلایت می کند و به نحوی پاسخ نزدیکتر و صحیح تر به جواب را تشخیص خواهد داد.

یکی از نگرانی های افرادی که سئو حرفه ای سایت را در سایت های فروم یا پرسش و پاسخ راه اندازی می کنند این است که با این امکان جدید گوگل عملا کارکرد این گونه سایت ها زیر سوال برود و فعالیتشان دیگر صرفه اقتصادی نداشته باشد، امکانات دید گوگل همواره همه را شگفت زده کرده است و دروازه های جدیدی را به روی علم گشوده است.

منتشر شده  توسط سئویاب

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...