نبرد گوگل با اپل

نبرد گوگل با اپل

در روزهای اخیر که رقابت بین گوگل و اپل در حوزه گوشی های هوشمند سایه افکنده است،اخباری توسط کاربران تویتر انشار یافته است که به صورت فراوان اتفاق افتاده است ، تویتر ویدئو های مربوط به تبلیغات ایفون X را حذف می کند!با توجه به این که مالکیت تویتر ازآن شرگت گوگل است و با توجه به اینکه گوگل وارد زمینه تولید گوشی های هوشمند شده است ،این اتفاق عجیب نمی باشد زیرا در صحنه رقابت هر اتفاقی ممکن است رخ دهد . البته ذکر این نکته نیز شایان توجه می باشد که گوگل محصول جدید خود پیکس۲ را همزمان با آیفونx  راوانه بازار کرده است.

اخبار سو
اخبار سو

بسیاری از کاربرانی که هوادار شرکت آیفون می باشند گوگل را متهم به توطئه در مقابل آیفون می کنند زیرا گوگل از طریق بستن این ویدئو ها و همچنین حذف آنها  سعی در تخریب رقیب خود دارد.

یکی از کارهای دیگری که دارندگان سایت های فناوری اطلاع رسانی کرده اند ، نشان گذاری این  ویدئو ها توسط گوگل و اضافه نشدن تبلیغات به این ویدئو ها توسط کمپانی گوگل می باشد.

حال باید دید که شرکت گوگل در آینده به این اخبار خدمات سئو چگونه واکنش خواهد داد.

منتشر شده  توسط سئویاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...