ماشین تعلیم پذیر گوگل چیست؟

ماشین تعلیم پذیر گوگل چیست؟

این ماشین در واقع ابزار جدیدی است که گوگل معرفی کرده و شما می تواند با روال هوش مصنوعی بیشتر آشنا شوید ، شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که به موضوع هوش مصنوعی و یا ماشین های تعلیم پذیر فکر کنید و یا این سوال در ذهنتان باشد که این ماشین ها چگونه آموزش می بینند، گوگل این امر را برایتان میسر کرده تا بتوانید به صورت عملی  با این ماشین ها ارتباط برقرارکنید.

اخبار سئو
اخبار سئو

Machine Learning در واقع ابزاری است برای یادگیری شما میتوانید اشیای مختلفی را در مقابل وبکم قرار دهید و مشاهده کنید که این ابزار مجموعه اطلاعاتی را به صورت های مختلف به شما در مورد آن ارائه می کند ، این اطلاعات می تواند در قالب های مختلفی ارائه گردد از جمله فایل صوتی و به صورت یک فایل DOC و یا….

در واقع شما از قالب مقالات در این موضوع خارج شده و به صورت عملی ماشین تعلیم پذیر را لمس خواهید کرد. این ماشین همواره به شما اطلاعات نمیدهد بلکه آن چیزی را که به آن یاد داده اید به شما منتقل می کند . فرض کنید در مورد یک میوه به آن اطلاعات بدهید سپس وقتی تصویر آن را مقابل وبکم قرار دهید خواهید دید که تمامی اطلاعات را به شما می دهد . البته این یک نمونه خیلی ساده از هوش مصنوعی است.

در واقع شما اگر بخواهید اطلاعات دقیقی بگیرید باید مثال های مختلفی برای ماشین تعلیم پذیر بزنید جهت خدمات سئو .

منتشر شده  توسط سئویاب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...