سئو سایت و نسخه موبایل

سئو سایت و نسخه موبایل

در این مبحث یکبار دیگر با توجه به اهمیت مبحث نسخه موبایلی جهت سئو یک وبسایت لازم دانستیم مجددا بر اهمیت mobile-friendly بودن سایت تاکید نماییم.اگر سایتتان نسخه موبایل نداشته باشد گاهی به این معنا نیز می تواند باشد که شما اصلا سایتی طراحی نکرده اید!زیرا نیمی از مشتریان تان را از دست خواهید داد ،افرادی که صرفا با گوشی همراه خود سرچ می کنند پس بهتر آن است که این بهینه سازی سایت را انجام دهید.

حال ممکن است این سوال در ذهن شما پیش بیاید که بازدید کنندگان وب سایت ما بیشتر از طریق کامپیوتر با ما آشنا می شوند در این جا ذکر چند سرفصل اهمیت موضوع را بیشتر برایتان آشکار می کند.

پیشرفت روزانه علم و تکنولوژی

سئو حرفه ای سایت با توجه به این که پیشترفت تکنولوژی روزانه شده است کم کم کامپیوتر ها جایشان را به اسمارت فون و تبلت ها خواهند داد و همانگونه که در جامعه می بینیم تمایل به استفاده از اسمارت فون به مراتب بیشتر از پی سی ها می باشد و این گویای یک واقعیت عظیم است.

تغییرات الگوریتم موبایل

همانطور که در مطالب قبل اشاره شد  google برای اسمارت فون ها نسخه دیگری از کنسول در نظر گرفته است . نسخه ای که شامل جستجو و نتایج متفاوتی از جستجو نسخه دسکتاپ نیز می شود.

نتیجه گیری

حال که متوجه اهمیت نسخه موبایلی جهت سئو سایت شدید پیگیر یک نسخه موبایل جامع برای وب سایت خود باشید . البته اگر از cms های آماده مانند جوملا و وردپرس استفاده کنید اکثر این قالب ها ریسپانسیو و mobile-friendly می باشند . اما اگر از ساختاری جداگانه و از سیستم کدرنی استفاده می کنید حتما از برنامه نویستان یک نسخه جامع و کامل موبایلی بخواهید ، این امر هم به سئو ضمینی شما کمک می کند و باعث ارتقا رتبه سایتتان در نتایج جستجو ها در گوگل می شود و هم باعث یوزر فرندلی تر شدن سایتتان خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...