بهینه سازی وب سایت در گوگل

بهینه سازی وب سایت در گوگل

همانطور که بیان شد بهینه سازی سایت و یا به عبارت دیگر سئو به عملیاتی گفته می شود که علاوه بر بهینه نمودن ساختار سایت ، سایت با کلمات کلیدی مورد نظر در صفحه اول موتور جستجو قرار می گیرد بدین صورت که در هر موتور جستجویی متناسب با قوانینی که وجود دارد نسبت به انتخاب سایت و مشاهده آن در صفحه اول موتور جستجو اقدام می نمایند . بدین ترتیب هر موتور جستجو جهت نمایش سایت ها در صفحات مختلف موتور جستجو قوانین خاص خود را دارد تا در صورت رعایت قوانین توسط وب مستر ها می توانند وب سایت های خود را در صفحات برتر نتایج جستجو قرار دهند که در این میان از جمله موتورهای جستجو برتر می توان به google ،bing   و yahoo اشاره نمود ، که البته لازم به یادآوری می باشد که موتور جستجوی گوگل از جمله موتورهای پر بازدید می باشد که جهت بهینه سازی وب سایت در گوگل می بایست از قوانین و مواردی که توسط این موتور جستجو مطرح گردیده استفاده نمایند تا شاهد پیشرفت روز افزون سایت ها در این موتور جستجو ابر قدرت باشند .

 

بنابراین جهت بهینه سازی وب سایت در گوگل با رعایت موارد مطرح شده و اساسی می توان به رتبه های نخست و برتر موتور جستجو رسید .

در ذیل به برخی از مواردی که توسط این موتور جستجو مطرح گردیده تا بهینه سازی وب سایت در گوگل صورت پذیرد پرداخته می شود :

  • مقالات : مطالب و مقالات موجود در وب سایت ها می بایست کپی برداری نشده باشد هر چه مطالب کپی نشده باشد و از نو نوشته شده باشد دارای کیفیت برتری در مقالات و متون خواهد بود .

  • بک لینک ها : بک لینک ها مبحث فوق العاده تخصصی و مهمی تلقی می گردد ، اصول استفاده از بک لینک ها در سایت ها ، استفاده از آنها با شبکه های اجتماعی و موارد دیگری از این قبیل می باشد و این در حالی است که برخی از صاحبان سایت ها نسبت به خرید بک لینک ها اقدام می نمایند که این امر عملی کاملا” منفی در بهینه سازی وب سایت در گوگل محسوب می گردد.

  • بهینه سازی ساختار سایت : گوگل در طی چندین همایش و گردهمایی های خود اذعان داشته که تمام ساختار های سایت ها دارای یک رتبه و یک امتیاز از نظر این موتور جستجو نمی باشند و سایت هایی که دارای ساختار بهینه تری در قالب ، تصاویر ،فایل های دیگر باشند دارای اولویت نمایش بالاتری نسبت به دیگر موارد می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 50 votes, average: 0٫00 out of 5 (0 votes, average: 0٫00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...